Kundecases

Løsninger for mange kunder...

BB Data har igennem årene lavet løsninger for mange forskellige kunder. Læs med her for at få nogle eksempler på, hvilke udfordringer og behov de har haft og hvordan BB Data har hjulpet deres virksomhed. Kundecasene er blot et lille udsnit af de opgaver BB Data har løst og vi ser frem til at kunne hjælpe og samarbejde med jeres virksomhed.


Mertz kundecase


"Nye og mere holdbare og slidstærke labels har gjort registrering af udstyr meget nemmere."


Læs om hvordan vi hjalp Mertz Skov og Have A/S med at finde frem til nogle langt mere holdbare og slidstærke labels. Labels sidder på deres produkter og bruges til registrering mm. og er særligt forretningskritiske i reparations- og servicesammenhænge. De har nu fået nogle labels, som kan holde i år efter år og forblive læsbare.

Mequ kundecase


"Digitalt overført produkt serienummer til label har skabt overblik i produktionen."


Mequ stod overfor nye krav ift, hvordan deres produkter bliver mærket med stregkode. Kravene og nye ønsker til digitale data stammer fra regulatoriske krav og egne distributører, hvor sidstnævnte ønsker, at Mequ’s transportable blodopvarmer mærkes med en fælles serienummerlabel. Læs hele casen her.

Lemvigh - Müller bbdata kundecase


"Udskiftning af håndterminaler og cloudbaseret løsning"


Opgaven bestod i at udskifte de gamle håndterminaler, lave nyt bruger interface og implementering af en delvis intern cloudbaseret løsning fremfor en løsning, der ligger på deres server. Deres management system er blevet cloudbaseret og er integreret med deres ERP system.
Læs mere om processen, deres nye håndterminaler og effekten i butikken her.


Scandinavian Tobacco Group kundecase Honeywell CN80


"Nyt lagersystem og krav til scanning af DOT koder"


Scandinavian Tobacco Group fik hjælp til at imødekomme EU’s lovgivning og øget kontrol og krav til sporing af vare. Det krævede nye håndterminaler og nyt lagersystem. Læs mere om processen, deres løsning og vores samarbejde her.

Pakkeshop lagerstyring


"Pakkeshoppen er effektiviseret og flowet forbedret"


Læs hvordan en butik med pakkeshop har oplevet en komplet opgradering af deres håndtering af pakker. De har sikret sig meget hurtig betjening af kunder og sparer dagligt medarbejderressourcer i postbutikken. De har fået bedre overblik over pakkerne og lokation af pakker er nu nemt og effektivt.

Sublog


"Nu er Sublog klar til at skalere op"


Læs hvordan transport og logistikvirksomheden Sublog fik hjælp til at udvikle app og system så de bl.a. har bedre overblik over deres kunders madleverancer.

Scroll to Top