Support- og serviceaftaler

Med en support- og serviceaftale er du sikret teknisk ekspertise og support, når du har brug for det.
Læs mere om aftalerne. Vi rådgiver dig om gældende support- og serviceaftaler.


Få overblik over support- og serviceaftaler. Der findes flere forskellige aftaler, og ofte afhænger aftalen af jeres behov og det produkt I har. Vi vil anbefale, at I altid vælger en form for support- og serviceaftale, så I er dækket ind. Kontakt os hvis I har spørgsmål til aftalerne. Bemærk, at aftalerne skal tegnes inden for en bestemt periode efter køb af produkter.


Zebra og Honeywell support- og service aftaler

På både på Zebra og Honeywell produkter kan der tegnes en support- og serviceaftale.   Det er Zebras og Honeywells egne aftaler. Med disse er I sikret optimal support på jeres produkter og mulighed for at få det direkte på leverandørens værksted. I mange tilfælde kan vores tekniske afdelingen dog tage sig af reparation eller yde telefon support. 

BarTender support- og serviceaftale


Der findes en specifik support- og serviceaftale for labelsoftwareprogrammet BarTender. Med den er du sikret hjælp til BarTender uanset om det drejer dig om opsætning, telefonsupport, spørgsmål til licensaftale, opdateringsproblemer eller support til specifikt labeldesign. Det kræver en support- og serviceaftale hos BarTender, hvis vores teknikker skal give jer gratis telefonsupport.

BB Datas egne support- og supportaftaler

BB Datas egne aftaler kan tegnes, når du ønsker at være sikret gratis telefonsupport, værkstedservice og eventuelt on-site reparationer. Der kan f.eks. tegnes en aftale på små labelprintere, som sikre dig udvidet garanti. 

RMA formular

Benyt vores RMA formular når du ønsker at indsende et produkt til service og reparation.

Kontakt os for at høre mere om service- og supportaftaler.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.