Optimering af din pakkeshop

Få en mere effektiv pakkeshop med ét samlet lagersystem

BB Data har udviklet en app specifikt til pakkeshops, som gør håndteringen af pakker mere effektiv og giver lageroverblik og glade kunder.

Er du på udkig efter en effektiv løsning til optimering af din pakkeshop? Så kan BB Datas specielt udviklede app blive dit nye uundværlige værktøj.
 
Ved at bruge ét samlet lagersystem, der fungerer på tværs af alle de fragtfirmaer I må samarbejde med, sikre I, at jeres pakkeshop eller postbutik er gearet til travlhed. Især ved juletid oplever de fleste pakkeshops en stor stigning i antallet af pakker der ind- og udleveres. Fragtfirmaerne som PostNord og GLS har specifikke systemer og måder, hvorpå pakker skal ind- og udleveres, og de er alle forskellige.  BB Datas løsning er et system til alle jeres pakker på lageret – uanset fragtfirma. Lagersystemet simplificerer jeres rutiner i pakkeshoppen og er en nem måde at optimere at styrke flowet i pakkeshoppen.  BB Data har allerede hjulpet en SuperBrugsen, der oplevede udfordringer med lagerstyring og flow til en mere effektiv pakkeshop. 

Se vores introduktionsvideo om løsningen

Kom nemt i kontakt med os allerede i dag. Skriv eller ring til os for at booke en demo af appen eller høre mere.

Pakkeshop lagersystem

Komplet optimering af pakkeshop

Ét samlet lagersystem hjælper medarbejdere og kunder

Oplever jeres pakkeshop problemer med at holde styr på alle pakkerne? Og bruger jeres medarbejdere lang tid på at finde kundens pakke? 

Bruger I mange ressourcer på at modtage pakkerne fra fragtfirmaerne? Alt det kan optimeres med ny app. Appen holder styr på jeres lager for jer. Det er underordnet hvor mange forskellige fragtfirmaer I samarbejder med.  I får ét samlet og strømlinet system til lageret. I behøver ikke tænke over, hvordan pakkerne placeres på lageret. 

Appen fortæller dig på, hvilken hylde pakken er placeret.

Ikke-navngivet-1

Mange fordele ved nyt lagersystem

 

  • Hurtigere ind- og udlevering af pakker
  • Ét samlet lagersystem på tværs af fragtfirmaerne
  • Nem lokalisering af kundens pakke og hurtig betjening
  • Scan og udlever flere pakker på én gang
  • Se historik på pakkenumre
  • Spar medarbejdertimer i pakkeshoppen

Sådan fungerer appen til lagerstyring

1.  Pakke og lokation scannes ved modtagelse fra fragtfirma.

2.  Pakken placeres på den hylde (lokation), som er scannet 

3.  Kundens pakkenummer indtastes. Lokation fremgår i appen

4.  Pakken hentes på lokation og afleveres. Se historik i appen


Hardware til løsningen

Honeywell EDA51

Løsningen er udviklet til Honeywell EDA51. Det er en af deres mest solgte håndterminaler. Utrolig hurtig og god til nem lagerstyring.

5″ touchskærm
1D/2D scanner
3G – Wifi – Bluetooth
Android


Datablad / Tilbehør

Lej løsningen, og oplev en mere effektiv pakkeshop

Pris pr. måned i 36 måneder 399,- excl. moms. Du får:

1 stk. EDA51 + 1 stk. lader

Pakkeshop app installeret

3 års opdatering og support

3 års remote management

3 års garanti på hardware

100 printede lokationslabels

 

Løsningen kræver WIFI eller teleabonnement

Scroll til toppen